안녕하세요 아름다운 사람들

“The rain is falling all around, It falls on field and tree, It rains on the umbrellas here, And on the ships at sea.

Friday 4 October 2013

Okay! Today I would like to talk about my..ok ok, disebabkan saya marau arau (terburu-buru) saya akan cakap melayu+dusun la kio. HAHAHA . Lagipun saya sendiri anak kelahiran Sabah juga bah this. Haha. Okay sebelum saya cerita lebih lanjut tentang kawan kawan baru saya yang dari Keningau yang kini sudah menjadi kawan lama yang tidak pandai jumpa, saya ingin mempersembahkan..ehh bukanla, haha memperkenalkan, bestfrieng saya dari Keningau iaitu Allyzarina..Tapi kami di KML panggil dia Liku. weird kan name dia? bukan weird, tapi unik. Inilah wajah si Liku yang comel. harap-harap lah si Liku tidak marah saya pergi ambil tu profil picture muka buku dia..tehe habislah saya..



 Naa inilah si Liku. Kalau mau tahu, dia ni baik betul sama saya..dia sanggup berkongsi bilik dengan saya time saya tidur di ruma dia arr..hahah Baikkan dia? memang pun..tumbuk kamu yang cakap dia tidak baik..haha tidak bah..

Okay time Sabat tu, si Liku and family terus bawa saya pergi church SDA Keningau..


And excited juga jumpa ni kawan kawan baru yang paling bebeh and memang lawa lawa lah sumandak Keningau sampai saya pun jealous. Dari kiri, c Liku, c ee sy lupa nama dia..c mimi ka? lupa, tapi yang saya ingat dia lil sister c Cyekaa..sorry..hehe and yang paling kanan si Pinie..haha
 saya masuk masuk saja di church diaorang, aduhh adorable oh diorang..adorable? iya iya..and yang paling saya tidak pandai lupa, walaupun ada di antara mereka yang muda muda dari saya, pemikiran diorang really mature..and hahaha teeeerlalu spoting arr..hundia..teringat saya cakap si Mel sha time saya di sana "Kana kajutan si agnes sini.." sebabnya sepanjang saya ada di sana, saya tidak pernah tidak ketawa..hahahahaha all of them is so freakin funny..haha..seriously I miss their jokes..

And sepanjang saya ada disana, saya dapati diorang semua hebat hebat dalam nyanyian..super duper wow! saya yang menyanyi dari kecil ni pun sangat sangat tercabar la kan lepas tengok dorang menyanyi..semua ada talent yg ter sendiri..diorangyang baru study about how to playing guitar, violin and piano pun cepat sangat pandai..geniouss!

dari kiri namanya si Eponk (bukan nama sebenar ya bapa2 ibu2) and saya sendiri, lepas tu gadis ayu eh ayu yang pegang guitar itu adalah Mel sha! haha dan yang paling kanan, mm seriously, saya lupaa nama dia siapa..betul2 sya lupa.. tapi apa yang saya tidak lupa pasal dia, dia seorg yg tall, pandai menyanyi..Seriously, saya rindu muka muka diorang..sangat


 Sebelum balik, kami sempat bergila gila lagi di church..haha memang saya time tu pun memang keluar clumsy, crazy semua pasal durang..hahaha..Tapi thats it! itu yang buat saya rindu dengan diorang, entahlah bila lagi saya dapat jumpa diorang lagi..tidak tau lah..hahaha

em dari kiri itu si Dora ..eh dora kah? she's Eponk sister! sebenarnya dia sangat sangat lawa bah ni, tapi hahaha entahlah kami time tu..buat muka yang aneh aneh..hahaha..yang paling kanan, itu saya..trip trip cute cute saja tu..cute la sangat kan..puiieh..haha

Okay sampai sini sajalah saya cerita pasal diorang dulu. Next time, saya akan cerita about lawatan kecil kecilan kami di Banjaran Crocker Keningau..Okay..see you next time..

note: Liku, eponk, dora, pinie and yang lain lain, jangan kamu marah ar yang saya tulis tulis pasal kamu..hahaha saya miss kamu ni..tehee..astaga saya lupa cerita pasal c Wendy, cyeka,.jess and yg lain2..bah nanti next time, saya cer cer pasal kalian ya..jgn risau..haha k

Popular Posts

Powered by Blogger.

About Poyong Jose

My photo
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
I have always been an achiever, be it academics or professional life or sports or any other field in my life. I believe in success through hard work and dedication. My motto in life is to ‘If you want something, work hard and you will achieve it. there are no short cuts’. I enjoy life to the fullest and love humor. I am a progressive thinker respect each person’s space and values.

Poyong's page viewers this month